... Folytatás....

2009.10.27. 09:59

Közben ami említésre méltó és érdekes, hogy egy egész hosszú terepet jártunk a Párommal, és Attilával. A Párom ment Csillagon, én Bambin és perasze Attila Gusztin. Elmentünk egészen Kisgyőrig, fantasztikus volt az őszi táj és az erdő. Én csak ámultam bámultam, és annyira friss levegő volt, hogy hazafelé az edzett Attila is elálmosodott a lova hátán. Nagyon örültem, hogy eljutottunk odáig, és Csillag is jól viselkedett, végre úgyérzem eljutottunk odáig hogy aránylag megbízhatóan lehet vele közelekedni, egyetlen probléma még hogy az autókat nagyon nem csípi, de majdcsak alakul.

Van egy újabb tanítványom is, 5 éves, hiperbátor, crossmotorozik és Somának hívják. Szuper tanítvány, lelkes, bátor és nagyon jókat bezélgetek vele... Bár minden kissrác ilyen lenne... :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása