Boldogság és nyugalom

2009.09.17. 14:55

Nem írtam, mert tulajdonképpen a gépet sem kapcsoltam be. :)
Igen, hazaért a nagy ŐŐŐ... Szóval most kitölti szinte minden percem. Az utóbbi 2 napban suliban sem voltam, mert úgy éreztem, hogy két hónap után egy-egy délután kevés.. és valóban, még másfél nap is kevés volt egyszerre, egyelőre még minden perc kevés egymásra.
Néha még hihetetlen, hogy tényleg ittvan, és nem az msn előtt ülve kell várnom arra, hogy tudjak róla valamit. Ha kedvem tartja átintegetek az eréklyre ahol épp a cigijét szívja ha úgyvan.

És ez hihetetlen...

Hajnalban is többször felébredtem, és jóérzéssel vettem tudomásul, hogy igen... felébredtem... és még mindig ottvan. És újra és újra ottvan amikor kinyitom a szemem. Nem úgy mint eddig amikor valósághű álmok szereplője volt.

Gyötrelmes volt ez a 2 hónap, de megérte....

.... most tényleg boldog vagyok.   :) <3

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása