Kissé lemaradtam... :)

2009.09.26. 18:19

Szóval háth igen, eltelt velem öbb mint egy hét, de ritkán jutok hosszabb időre gép elé.

Pörög az élet, kezdem felfogni, hogy a párom végre tényleg itthon van és itt is marad. :) Jó dolog, szeretem nagyon, jólérzem magam és boldog vagyok.
Kicsit fáradt is, mert szinte minden nap megyünk, hol a városba, hol intézkedni, motortnézni, Barcikára barátokhoz stb. Egy hete nincs megállás, minden nap megyünk valamerre, ilyen 3-4 órákat alszom, utána suli, rohanás tovább.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Úgy néz ki nagy kalandnak nézek elébe, legalábbis számomra újdonság. :) A Párom barátai akik ilyen zúzósabb zenét játszanak, túrnéra indultak egy nagyobb zenekarral és 2 hétvégén velük tarthatunk, Győr, Szeged, Salgótarján vannak célirányban. Örülnék ha tényleg összejönne... Lelkes vagyok, várom.

Amúgy ők az "Out of Memory":

 

 

Október 10.-én lovasíjász versenyem is van Kisrozvágyon, elkezdtem edzeni, lovagolok egy Bambi nevű lovat, közben okítok pár lelkes lovast, és tanítom Csillagomat. Nemrossz...

A suliban pályázat, kiállítási lehetőségek, képeket kellene válogatnom és retusálgatni jövőhétre... Nem unatkozom, teljes fordulaton pörög az életem. Huhh... :)
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeAnor 2009.09.28. 20:01:55

fúúúú és tényleg jöttök Szegedre? ez komoly? akkor itt is találkozhatunk:) persze ha tényleg jöttök. és nem felejtem el, meg te se.
süti beállítások módosítása