Hmm...

2009.12.29. 13:15

Háth itt vagyok ismét.
Van egy nyugodt délelőttöm, csak fetrengek a nyuszim Tasi, pedig itt ugrabugrál körülöttem.
Valahogy nem vagyok olyan jó hangulatban, nem teljesen úgy alakulnak a dolgok, ahogy jó lenne... De majdcsak lesz jobb is, mindig jön egy jó hullám, remélem nemsokára eljön.

Egyelőre most kicsit el vagyok keseredve, nem nagyon tudom hogyan alakíthatnék az életem negatív részein, nem találom egyelőre a megoldást, pedig alapvetően pozitív életszemléletem mellett ez elég ritka. Hajjajj...
A párommal sincs minden rendben... eddig azthittem csak én látom így, hogy van némi baj, de egyre több ismerősöm erősít meg benne, hogy nem csak én látom ezt. Valahogy ezen is segítenem kéne, de sajna ahhoz először őt kell ráébresztenem, hogy vannak gondok. Egyedül ebben nem tudok semmit sem elérni, csak ha végre ő is rájön minderre. Kicsit magányosnak érzem magam, de minden mulandó, a rossz dolgok is..

Remélem így is lesz. Ennyi mára.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása