A tegnap és a nagy nap..

2009.09.15. 07:56

A tegnapi nap mondhatni csendesen telt, amíg a suliban ültem.
Végigültem minden olyan órát, amit már tanultam ezerrel, rajzon kézfejet firkáltam, néprajzról ki is küldtek, hogy érettségivel nem kell ott ülnöm, így a sli kertjében ücsörögtem. Halál unalom volt. Az utolsó órám betűrajz, de ott sem figyeltem. Mellettünk a néptáncos csoport órája volt épp, jó volt hallani a népzenés, és a dobogást. Szívesen megnéztem volna őket... Na majd egyszer beszabadulok. :)

Hazaértem és elindult a kavalkád, sütés, főzés, készülődés... Közben beszélgetés a párommal msnen. Tegnap elindult végre haza... :) Szóval nagy napra ébredtem, 2 hónap után újra láthatom. Alig várom, hogy elinduljunk Ferihegyre. :) Izgalmas lesz, de boldog vagyok, hogy végre újra itt lesz velem. Most készülődöm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása