Out Of Memory tour - első nap

2009.10.08. 21:36

Tehát voltunk a túrnés csapattal egy hétvégét. Az Out of Memory legénysége régi barátja a Páromnak, és ők túrnéztak a Cadaveres nevű zenekarral.

Pénteken indultunk, az időpont eléggé képlékeny volt, még délelőtt nem tudtuk pontosan mikor is kell a megadott helyen lennünk. De saccra 3ra mondták a többiek, szóval kis pakolás után lementünk a városba még császkálni. Nem nagyon tudtuk mi legyen, így beültünk a DAMba, de még meg sem ittuk az italunk már csörögtek, hogy 10 perc és usgyi. Gyorsan futás be az első kisboltba beszerezni a "muníciót". :D
Kb 5 perc késéssel be is robogtunk, már a busz mellett a dohányzó csapat vigyorgott vissza, kattogott a fényképező, itt éreztem, hogy na igen most kezdődött el ez a kis hétvége.

A helyünk a buszon, a megtisztelő leghátsó sor volt, ami amúgy így kettecskénknek tökjó volt. Mellettem a gitárok, és mindenféle állványok bepakolva, de jó érzés volt a sok kütyü mellett utazgatni. :) Első utunk Győrbe indult. Az elején meg voltam győződve róla, hogy meg fogok zavarodni mire odaérünk, és nem mertem inni, hogy jó nő létemre nehogy miattam kelljen félóránként megállni az autópályán. Utólag már rájöttem, hogy kár volt, nyugodtan tarthattam volna a frontot ígyis, mert a srácok sörözése is megoldotta, hogy rendszeres legyen a pihenő. :D


 

 Az út maga egész csendesen telt, mindenki aludt, vagy bedugott fülekkel zenéthallgatott.
Csendes volt, meg késésben voltunk, de csacsak beértünk először a számunkra kultusz nevű Bönyü-re, ott volt a szállásunk. Elég mókás is településnév, innentől folyamatos emlegetéssel tettük tiszteletünk Bönyü iránt. Nemsokat láttunk még este a szállásból, csak, hogy két faházban fogunk lakni, fűtés nélkül, habár bizalmunk az alkohol erejében erős volt, így nem féltünk a hidegtől. :D

Késéssel de megérkezdtünk a győri helyszínre, nagyon pörgős kipakolás vette kezdetét. De csak csak összeállt a dolog. Nagyon jó volt a helyszín, látványosan nyugati volt a dolog, mindenhol rend, tisztaság és az itteni körülményekhez képest nívós helynek mondható. A srácok gyorsan felszereltek, és el is kezdődött a zúzás.... Érdekes dolog, hogy én nem kifejezetten vagyok oda az ilyes zenéért, de élőben nekem is rettenet bejött. Ugyan végigfotóztam az egészet, így a tombolás elmaradt, de a lábam járt végig. Élőben nagyon bejött.. Ütött a koncert, mostmár a lemez dalokat is másképp hallgatom.

 A koncert után szintén szupergyors elpakolás, majd jött a lazulás. :D  Nem ittam olyan sokat, de azért mégis sikerült mosolygósra inni magam, csakúgy mint a többiek. :D
Beültettek a "pólóboltba" és a Cadaveres koncertet onnan ugráltam végig. :D Elég mókás lehetett, de jóléreztem magam, rengeteget nevettem, és tényleg úgy éreztem, hogy a Párom barátai megkedveltek. Ennek örültem. A srácok adták a szokásos formát, nagy röhögések, tombolások, közös éneklések, volt itt minen.

 Majd amikor vége lett a koncertnek és mindenki kellemesen megfáradt, elindultunk csodás Bönyü településünkre a szállást elfoglalni...

Folyt. köv. ... :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása