Tehát elkészült a nagy mű... Nekem nagyon tetszik, néha úgyérzem másoknak nem, de nekem megvan a jelentése, jelentősége is, így imádom. :)
Maga a tetováltatás nem is volt olyan rémes mint amire anno emlékeztem. Mondjuk akkor voltam 15 éves, lehet azóta kicsit ráedződtem. Anno az ujjtörésem műtéte közben megállpítottam, hogy ettől rosszabb és fájdalmasabb már nem nagyon jöhet. És tényleg... Nem volt semmi gond. Egyedül a kulccsont környéke volt már olyan, amilyennek hittem az egészet, de szerintem az is túlélhető volt. :) Én úgyérzem megérte. Ami fontos, hogy anyunak is tetszik, ugyan mondogatja, hogy nagy, de tetszik neki. Nekem ez fontos... Az ő véleménye mindig az. :) Egyelőre itt egy ideiglenes kép róla, de még sötét a vörösségtől és a varrtól, majd frissítek, ha már szépen legyógyult..:

 

 

 

 

 

A tanyán a lóval minden oké, az erdőjárási tilalom hatályba lépett, szóval egy ideig ott sem járhatunk. A capat vezetője már ráállt az engedélyeztetésre, arra várunk. Addig marad a lókiképzés a sáros pályán. Nem túl élvezetes. Tegnap volt nálam a crossmotoros Soma, holnap jön ALíz.

Azért van élet a tanyán.... :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása