Uhhh hah ...

2009.12.24. 13:07

Mintha pöppet elmaradtam volna az írogatással...

Kissé sok volt a feladat az utóbbi időben, fotóztam (meg még vár is fotós feladat), festettem, rajzoltam, terveztem... lovagoltattam, volt itt minden, csak szabadidő nem. :)
Háth ez a karácsonyi hercehurca közti pihenő pont megfelelő arra, hogy kicsit pötyögjek.
Szerencsésen megesett a Párom szülinapja, gyártottam neki egy festményt, életem első festménye ez, kb 5-6 éve igértem neki egy "Éjszaka mellémfeküdt egy tűnődésharapsáokkal tetovált kényszerzubbony regény, és azóta a bőröm felszíne egy negatív tükörradír..." témájú képet. Namármost ezt a szöveget takony 15 éves fejjel kicsit nehéz volt felfogni, szóval el kellett telnie némi időnek és fejbenövésnek ahhoz, hogy készüljön erre valami kis "műalkotás"... Háth íme ez az én agyammal felfogott világ megfogalmazásában:

Háth nemtom... nekem am bejön, de nem az lenne a lényeg.
Habár sztem a Páromnak is tetszett....

Festettem egy pókembert megrendelésre egy kissrácnak karácsonyra, fotóztam agyba főbe, Soma jár még mindig gőzerővel lovagolni... Rettenetese gyorsan tanul, már ügetni tanítom körkarámban futószáron. Jól megy neki... veszett egy kissrác.. :) Imádom! :)

Anya épp a fát állítja, valahogy nincs karácsony feelingem, de mégis jó ez a feladatmentesség erre a pár napra. Kicsit kipihenem magam.

Mára most ennyi, megyek díszíteni a fát... Most lesz idő még jelentkezni...

Boldog Karácsonyt ... és pááá ! ::)
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása